vertrek - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Petra en Sander Zwier - WaarBenJij.nu vertrek - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Petra en Sander Zwier - WaarBenJij.nu

vertrek

Door: flairinamerika

Blijf op de hoogte en volg Petra en Sander

23 April 2012 | Nederland, Amsterdam

Nog enkele nachtjes en het is zover.
Onze reis gaat beginnen.
Eind zomer 2012 hadden we het plan om een verre reis te gaan maken.
Het zou veel werk zijn om met een ernstige handicap een grote reis te gaan maken.
Het vervoer van ons en onze camper moest worden geregeld, dat was de 1e hindernis.
Een camper huren was geen optie, ik heb teveel specifieke aanpassingen nodig. Gelukkig was er een vrachtmaatschappij die kan regelen dat campers worden overgezet naar de USA. En gezien vliegen voor ons bijna onmogelijk is, besloten wij ook te gaan varen. Dan wel niet in een vrachtboot, maar met een cruise.
De camper is inmiddels al op volle zee, richting de USA.
Wij vertrekken aanstaande donderdag naar Engeland om vandaar uit richting new York te ‘cruisen’.

Naast het vervoer waren er veel andere zaken die moesten worden geregeld. Op allerlei gebied, visa, verzekeringen en vooral medische zaken.
We zijn er maanden mee bezig geweest. Het was veel meer werk dan we dachten. Maar het einde is nu in zicht en we zijn druk met de laatste loodjes.
U kunt ons hier volgen inzake de avonturen die wij gaan beleven of voor een meer gedetailleerd verslag, hebben we nog een veel uitgebreidere blog. Zie hiervoor onze website www.levenmetflair.nl

• 24 April 2012 - 11:03

Nicole Jannink:

Oh wat spannend zeg, bijna is het zover en kunnen jullie na hard werken om alles goed voor te bereiden gaan genieten van een welverdiende rondreis!

• 24 April 2012 - 14:07

Simonne:

Ik wens jullie (en jullie hond) een keigave reis toe!
    Met een beetje (gezonde) jaloezie ga ik jullie volgen op de reis door Amerika en Canada.
    Alle goeds en Godspeed!

• 24 April 2012 - 18:37

De Auto-Maten Almere:

Hey wereld reizigers, leuk hoor, wij hebben van dicht bij mogen meemaken hoe Sander de camper reis klaar heeft gemaakt bij ons en alle verhalen over het regelen van de diversen dingen die er nodig waren om deze reis mogelijk te maken, petje af voor jullie, wij hopen dat het een geweldige reis wordt voor jullie, aan het land kan het niet liggen, wij hebben ook het geluk gehad er rond te mogen reizen, wij vonden het geweldig, HEEL VEEL PLEZIER !!!!!

• 25 April 2012 - 07:30

Martin Slingenberg:

Geniet van deze prachtige reis, we gaan jullie zeker volgen.

• 25 April 2012 - 07:34

Janny:

Een heel goede reis gewenst, wij zullen jullie ook volgen.

• 25 April 2012 - 10:09

Roderick En Karin:

Ook wij gaan jullie volgen,heel veel plezier

• 25 April 2012 - 18:20

Fia:

Het is nu bijna zover....ik wens jullie een hele goeie reis zonder strubbelingen en vooral veel.....heel veel plezier.
    Ik blijf jullie volgen...xx Fia

• 05 Mei 2012 - 15:47

Michael Kroese:

Hoe is het nu? Ik ben erg benieuwd hoe de bootreis bevalt! ze hebben vast wel internet op zo'n luxe cruiseschip. ;-)
    Groetjes Michael

Petra en Sander

Wij zijn Petra en Sander en zijn dol op reizen. Petra heeft een ernstige spierziekte en hierdoor is reizen niet makkelijk. Reizen is echter wel mogelijk met onze aangepaste camper. In 2012 gaan wij onze droomreis maken en nemen onze eigen camper mee naar Amerika en Canada. Hier zullen wij langere tijd rondtrekken.

Actief sinds 13 Feb. 2012