In New York - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Petra en Sander Zwier - WaarBenJij.nu In New York - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Petra en Sander Zwier - WaarBenJij.nu

In New York

Door: flairinamerika

Blijf op de hoogte en volg Petra en Sander

06 Mei 2012 | Nederland, Amsterdam

De bootreis zit erop en wij zijn inmiddels in New York.
We plaatsen hier waarschijnlijk na woensdag een verslag van de bootreis en de avonturen in New york.

De komende dagen worden erg druk met het ophalen van de camper en reorganiseren van alle spullem in de camper.
Vandaag op weg naar Baltimore. Morgen camper halen, spannend.

• 06 Mei 2012 - 12:23

Bert:

Mijn eerste gang zou zijn: dikke hamburger en frieten met een emmer cola!! Dat was mijn kennismaking met Canada namelijk.
    Wat was jullie eerste luxe uitstapje :-)

Hebben jullie ooit overwogen met een vrachtschip met passagiers accomodatie over te varen? Dat willen wij.
    Groeten van Bert.

• 06 Mei 2012 - 12:41

Fia:

Wat leuk om van jullie te horen....alles goed zo te lezen nu weer een stukje verder nog een voorspoedige reis en...geniet!!!

Liefs Fia

• 11 Mei 2012 - 16:18

Ans Brunsman:

Ben benieuwd naar je verhaal Petra!! Nog veel plezier daar!

• 11 Mei 2012 - 20:17

Corrie Schaliboom:

Wat leuk dat jullie in New York gearriveerd zijn, veel plezier daar !

Petra en Sander

Wij zijn Petra en Sander en zijn dol op reizen. Petra heeft een ernstige spierziekte en hierdoor is reizen niet makkelijk. Reizen is echter wel mogelijk met onze aangepaste camper. In 2012 gaan wij onze droomreis maken en nemen onze eigen camper mee naar Amerika en Canada. Hier zullen wij langere tijd rondtrekken.

Actief sinds 13 Feb. 2012