Foto's - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Petra en Sander Zwier - WaarBenJij.nu Foto's - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Petra en Sander Zwier - WaarBenJij.nu

Foto's

Door: Zwier

Blijf op de hoogte en volg Petra en Sander

03 Juni 2012 | Nederland, Amsterdam

We hebben wat foto's geplaatst, ze staan helaas we wat door elkaar. Klik op foto's en dan zie je de foto's. We plaatsen zsm een nieuw reisverslag.
wil je meer foto's of meer verslagen kijk dan op onze website hoe je vrienden van kunt worden en wat dit inhoudt.

• 03 Juni 2012 - 18:17

Fia:

Hallo Petra en Sander..

Wat een prachtige foto,s jullie zien dit moois allemaal in het echt wat indrukwekkend ook de Amish geweldig is dat.
    Erg leuk om de foto's te bekijken ik wens jullie verder nog een voorspoedige reis toe en tot de volgende keer..

lieve groetjes Fia

• 04 Juni 2012 - 13:15

Tante Gerrie:

Ik zie dat jullie erg genieten en mooie foto,s maken! Geniet van al het mooie ! Groetjes ons xxx

• 04 Juni 2012 - 14:34

Dilly:

Petra e Sander, wat prachtige foto,s en fijn om te lezen dat alles goed gaat. Geniet ervan en ik wens jullie nog een hele fijne en voorspoedige reis t. Oh die koetsj, het lijkt wel van een vooroorlogs tijdperk. Liefs Dilly

• 04 Juni 2012 - 20:13

Ing.Omar:

Hey Jongens wat leuk de fotos ,ik hoop dat alles perfect verloop,nog heel veel genot toe!
    Omy en Flia

• 06 Juni 2012 - 19:47

Corrie:

Wat een mooie foto's ! Hoop dat jullie net zo genieten als Florina op de foto's !
    Groetjes Corrie

• 10 Juni 2012 - 06:25

Jan En Truus:

Hallo Petra en Sander.
    Wat leuk om jullie gezien te hebben op handicamp via het grote scherm. Geniet er flink van. Het is zeker de moeite waard! We volgen jullie en zien vele herkenbare bezienswaardigheden. Heel veel plezier.
    Bye Fokes till next time.
    Greetings Jan en Truus

• 11 Juni 2012 - 18:36

Marjan Elshof:

Wat prachtig dat jullie zo'n reis maken!
    We hebben jullie wel gemist op het Handicamp jubileum.
    Mooie foto's, onze kinderen willen ook wel graag naar de ijsfabriek van Ben en Jerry!! Die kunnen geweldig lekker ijs maken.
    Nog een goede reis en hartelijke groeten van ons allemaal! Fam. Elshof

Petra en Sander

Wij zijn Petra en Sander en zijn dol op reizen. Petra heeft een ernstige spierziekte en hierdoor is reizen niet makkelijk. Reizen is echter wel mogelijk met onze aangepaste camper. In 2012 gaan wij onze droomreis maken en nemen onze eigen camper mee naar Amerika en Canada. Hier zullen wij langere tijd rondtrekken.

Actief sinds 13 Feb. 2012